POPESTRIMO ŠOLO 2014/2015

 

Projekt Popestrimo šolo, ki ga sofinancira Evropski socialni sklad, nam ponovno omogoča, da se bolj intenzivno in raznoliko odzovemo na individualne  potrebe naših učencev in okolice. Pri pripravi projektnih načrtov dela smo se potrudili, da smo zajeli različna področja in interese, ki jih bomo nadgradili in poglobili. Skupaj se bomo tudi učili, spoznavali in raziskovali.

 

PODPROJEKT IZVAJALEC ČAS
SPODBUJANJE RAZISKOVALNE DEJAVNOSTI IN PRIPRAVA NA TEKMOVANJA več   JANUAR–JUNIJ
DELO Z UČENCI TUJCI Več   JANUAR–JUNIJ
PROSTOVOLJNO DELO NA ŠOLI IN V SKUPNOSTI Več   JANUAR–JUNIJ
JEZIKOVNA NADGRADNJA Več   JANUAR–JUNIJ
POČITNIŠKE DEJAVNOST Več   ZIMSKE IN POLETNE POČITNICE
ŽIVA IN NEŽIVA NARAVA V ŠOLI IN NJENI OKOLICI Več   JANUAR–JUNIJ
MODELARSTVO, IZDELAVA MAKET Več   JANUAR–JUNIJ
POLETNE POČITNIŠKE DEJAVNOSTI Več   JANUAR–JUNIJ

*Nekateri zunanji izvajalci se nam pridružijo med letom in v poletnih počitnicah.

Dragi starši, skrbniki, obiskovalci! S klikom na »več …« lahko sledite aktualnim vsebinam in utrinkom delavnic med in po izvedbi.

Projekt Popestrimo šolo delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada.

Namen projekta je zagotoviti čim večjo odzivnost učiteljev na individualne potrebe učencev in okrepiti odzivnost šole na dogajanje v lokalnem okolju.

Projekt spodbuja uporabo novih pedagoških strategij in oblik dela, v okviru katerih učitelji izvajamo dejavnosti, ki prispevajo k razvoju ključnih kompetenc: sporazumevanje v maternem jeziku, sporazumevanje v tujih jezikih, matematična kompetenca ter osnovne kompetence v znanosti in tehnologiji, digitalna pismenost, učenje učenja, socialne in državljanske kompetence, samoiniciativnost in podjetnost ter kulturna zavest in izražanje.

Spodbujanje zgoraj omenjenih oblik dela nam daje možnost, da se lahko v večji meri posvetimo individualnim vzgojno-izobraževalnim potrebam učencev, ki imajo posebne nadarjenosti, učne težave in tistim iz ranljivih skupin. Nenazadnje pa ta projekt ponuja tudi možnost organiziranja in razvijanja prostočasnih dejavnosti, kar je posebej dobrodošlo v okoljih, kjer je ponudba takšnih dejavnosti manjša.

(Visited 21 times, 1 visits today)