











Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja
Projekt Bralna pismenost, ki smo ga izvajali v preteklih dveh letih, želimo v letošnjem šol. letu vsebinsko in kakovostno nadgraditi. Zato smo vključili v nacionalni projekt Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja, ki ga vodi Zavod republike Slovenije za šolstvo.
Menimo namreč, da lahko ob primerih dobre prakse in izmenjavi izkušenj bralne zmožnosti naših učencev dodatno izboljšamo.
Osnovna cilja iz preteklih dveh let ostajata ista.
Še vedno se bomo trudili za širjenje spoznanja in razvijanje zavesti o pomenu branja. V ta namen letos načrtujemo:
Drugi cilj, ki mu sledimo, je razvijanje bralne zmožnosti in bralne kulture. Ker pa so zmožnosti in potrebe učencev za doseganje tega cilja v posameznih obdobjih zelo različne, smo cilje opredelili za posamezna vzgojno-izobraževalna obdobja.
V prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju bomo usmerjeno delovali na področju razvijanja bralnih tehnik (vodja dejavnosti Tatjana Mali), v drugem na področju razvijanjabralnih strategij ( vodja dejavnosti Anja Ravnjak) , v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju pa branju z razumevanjem (vodja Majda Kukolj).
Zdenka Opalič, vodja projekta